×

Send oss en meling, så kommer vi raskt tilbake til deg

FAQ - Vanlige spørsmål

Har du spørsmål? Vi har svar!

Med ProLux har du allerede funnet din ekspert på profesjonelt bergingsutstyr. For å hjelpe deg med å finne svar på spørsmål om vår nettbutikk for bergingsutstyr, bestillingsprosessen eller personlig rådgivning for din virksomhet, har vi oppsummert de mest stilte spørsmålene og svar.

    • Jeg har glemt passordet mitt - Hva skal jeg gjøre?

      Ikke bekymre deg, hvis du har glemt passordet ditt, kan du enkelt tilbakestille det. Klikk på lenken 'Glemt passord' og følg instruksjonene. Hvis det er opprettet en kundekonto på e-postadressen du har oppgitt, vil du motta en e-post med en lenke for tilbakestilling av passordet.

      Hvis du opplever problemer kan du gjerne ta kontakte med oss så hjelper vi deg.

    • Jeg har ikke mottatt e-posten for å tilbakestille passordet mitt - Hva bør jeg gjøre?
      Kanskje e-posten har havnet i søppelposten din. Hvis lenken heller ikke har kommet hit, kan du enten bruke en annen e-postadresse enn den som er oppgitt i brukerkontoen din, eller du har ennå ikke en kundekonto. Du kan opprette en ny kundekonto her.
    • Hvordan kan jeg bestille?
      Bestillinger kan gjøres på flere måter: Den enkleste måten er direkte via vår nettbutikk. Hvis du allerede kjenner artikkelnumrene og mengdene, kan du enkelt bruke vårt direkte bestillingsskjema. Ellers kan du bla gjennom våre forskjellige produktkategorier og la deg inspirere. Du kan finne en aktuell oversikt over våre nye produkter og kampanjer her. Alternativt kan du også legge inn dine bestillinger via telefon eller e-post.
    • Hvor lang tid tar det å behandle bestillingen min?

      Dine bestillinger blir vanligvis behandlet samme dag som bestillingen mottas. Hvis det oppstår forsinkelser i leveringen vil du motta en melding fra oss.

    • Hvor lang tid tar leveringen?

      Leveringstiden avhenger av ulike faktorer, slik som fraktmetode, fraktavstand og tilgjengeligheten av produktet. Standardleveranser via UPS og innen Norge kan forventes innen 3 - 4 dager. Forsendelser via transportfirmaer innen Norge kan forventes innen 3 - 7 dager. Alle forsendelser utenfor Norge varierer.

      Tilgjengeligheten av produktene kan sjekkes online. Hvis du har spørsmål, er vi tilgjengelig på telefon. Vi gir deg også en estimert leveringstid i ordrebekreftelsen. Når bestillingen din er sendt, vil du motta en bekreftelses-E-post med en sporingslenke.

    • Hvor kan jeg spore bestillingen min?

      Du kan følge statusen for bestillingen din i kundekontoen din. Hvis du har problemer med å spore bestillingen din eller har flere spørsmål om den, nøl ikke med å kontakte kundestøtten vår. Teamet vårt er her for å hjelpe deg og støtte deg med alle spørsmål og tilbakemeldinger angående bestillingen din.

    • Hvor kan jeg oppdatere mine opplysninger?

      Hvis adressen endres, kan du oppdatere den i kundekontoen din under 'Mine adresser'. Her har du også muligheten til å legge til nye adresser, for eksempel en alternativ leveringsadresse. Klikk på knappen 'Legg til ny adresse' i kundekontoen din for å gjøre dette.

    • Betalingen med kredittkort fungerte ikke ved utsjekking – hva gjør jeg?

      Hvis betalingen med kredittkort ikke fungerte under utsjekkingsprosessen, kan du kontakte vår kundeservice og fullføre betalingen via telefon. Alternativt kan du betale for varene på forhånd ved bankoverføring, Vipps eller Betalingslenke.

    • Kjøp på avbetaling / månedlig faktura

      Vi har mulighet til kjøp på avbetaling og med oppdelt betaling, ta kontakt med oss så kikker vi på en løsning.

    • Hvor kan jeg finne reservedeler for bestilte produkter?

      Det finnes vanlige reservedeler tilgjengelig på lager for de fleste av våre produkter. Vi er for øyeblikket i ferd med å gjøre disse reservedelene klare for nettbutikken - dessverre kan ikke alle reservedeler bestilles online ennå. Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam: vi vil gjerne hjelpe deg med å finne riktig reservedel eller en annen løsning for deg.

    • Hvor kan jeg gi tilbakemelding?

      Din tilbakemelding er viktig for oss da den hjelper oss med å kontinuerlig forbedre tjenesten vår. Vi setter pris på meningen din og ser frem til tilbakemeldingene du gir oss.

      Bruk enten kontaktskjemaet vårt eller ta kontakt med oss på telefon. Skriv inn tilbakemeldinger, forslag eller spørsmål og send inn skjemaet. Vårt kundestøtteteam vil ta kontakt med deg så raskt som mulig.

      Alternativt kan du også nå oss via våre offisielle sosiale mediekanaler. Legg igjen en melding eller kommenter innleggene våre for å gi tilbakemelding.

    • Hvilke land leverer ProLux til?

      ProLux leverer over hele verden i samarbeid med mange partnere. I land hvor det ikke finnes lokale partnere, leverer vi direkte fra vårt lager i Blaustein. Levering innen Norge tar omtrent 3-7 virkedager. For internasjonal frakt er leveringstiden tilgjengelig på forespørsel.

Har du ikke funnet det riktige svaret ennå?

"Ta gjerne kontakt med oss!"

Alle priser ekskl. Mva + Frakt

Alle priser er uten moms og frakt. Vi tar forbehold om endringer og feil. Bildene er like. Så lenge lageret rekker. Vær oppmerksom på tidsrom på kampanje. Kampanjepriser kan ikke kombineres med andre tilbud/rabatter. Våre ordinærpriser er gyldige etter nåværende gyldige listepriser